יום חמישי, 28 ביוני 2012

סוף שנת הלימודים...

שנה חלפה לה מהיום בו הסברתי להם מה זה אור.. 
שנה חלפה לה מהיום בו הסברתי להם מה קורה שעה שלוחצים על המחשף.. 
שנה חלפה לה מהיום בו התחלתי ללמוד מהם.. 
שנה בה למדתי יותר מאשר לימדתי..
למדתי שצילום היא אמנות שכולם יכולים להתחבר אליה רק צריך לדעת באיזו גישה להגיע.. 
למדתי שמעבר להיותו האמנות הכי מעניינת - הצילום יודע גם להיות פיסיקאי, יודע להיות פסיכולוג כשצריך והוא יכול להיות אחלה טרפיה לאנשים עם בעיות כאלה ואחרות.. 
למדתי שאני יכול ללמוד מאדם שזה עתה החזיק לראשונה בחייו מצלמה.. 
למדתי שאפשר ללמוד רק מלתת ביקורת על עבודה.. 
למדתי המון דברים..
לפני יומיים חגגנו בטקס סיום שנת הלימודים וכחלק מהטקס - הקהל נהנה מתערוכת הצילום של סוף השנה..
ההורים מגיעים ורואים מה הילדים שלהם יצרו - כל אחד עם הראש היצירתי שלו.. 
אני מביט מהצד ורואה את האושר הגדול בעיניים שלהם. 
כמה כיף ! ! !
לא ארחיב במילים, רק אומר לכל התלמידים שלי תודה. 
תודה על שנה נפלאה, תודה שלימדתם אותי מהכישרון שלכם, תודה שהייתה לי את הזכות לקחת איתכם חלק במסע הזה.. 
ואתם, הקוראים, מוזמנים להתבונן ביצירת האמנות הזו שהם עשו.. 
מומלץ לפתוח את התמונות לצפייה נוחה יותר... 



















מקווה שנהניתם גם הפעם.. 

בטוב,
תומר אלמקייס.

2 תגובות:

  1. תמונות נפלאות. כל הכבוד לתלמידים ולמורה!

    דורית טוקמן
    מבשלים ספרים

    השבמחק