יום שישי, 11 במאי 2012

צילום אופנה - הסודות מאחורי הקלעים..

כבר זמן רב שאני רואה בלימוד הצילום מעשה מבורך..
אז בתי ספר ומוסדות חינוך לילדים ונוער בסיכון גבוה וקשיי למידה מאוד עושים לי את זה בלשון המעטה..
הילדים האלה, שבזכות הצילום מקבלים גישה אחרת לחיים, מלמדים את עצמם לאהוב, לגשת, לתת מעצמם יותר - נותנים לי סיפוק אדיר אך להם מגיע פוסט נפרד וארחיב על כך בפעם אחרת..

בוקר אחד התעוררתי ורציתי לתת מעצמי עוד... כך בעצם נולד הבלוג הזה שאגב, אתמול חגג 3 חודשים.. די צעיר הייתי אומר אך בשלושת החודשים כיבד את עצמו בלא מעט צפיות.. 
אז לאחר המון מחשבות ומס' פוסטים - הפניות לא איחרו להגיע..
מסתבר שהחיבור שלי עם אנשים מאוד מעניין.. הדרך בה אני רואה אותם היא אותה הדרך בה אני מצלם אותם.. אז החלטתי לקחת צעד נוסף ולתרום ממנת חלקי גם לאלו שיודעים לצלם אך רוצים לדעת קצת יותר ולהכנס לעומק הפרטים..
אז הגיעו פניות בנוגע לסדנאות וכמובן שהסכמתי והתוצאה היא סדנה לצילום אופנה בהדרכתי שתתקיים בתאריך 31.5.2012 בת"א. המח שלי עובד שעות נוספות וחושב איך, לעזאזל, אני מכניס ב-4 שעות את כל מה שאני רוצה לדבר עליו.. 
Production: Osher Dahan - EXPOSE - MODELS & FASHION

Photography: TOMER L. MAKIYES 

Location: Herods Hotel Tel Aviv

Styling: Limor Alzami

Hair Design: Arzi Azulai

MakeUp: Moran Zisman Miro

Models: Ofir Sudai, Maayan Zontag & Matan Lahav
 























מה בסדנה?

ראשית נבהיר קודם מהו צילום האופנה ונעשה את ההפרדה (שעוביה כקליפת השום) בינו לבין צילום הדוגמנות..
נלמד איך להקים הפקה משלב החזון עד לגיבוש קונספט והוצאתם לפועל.
אסביר כיצד לבחור צוות בצורה נכונה ולדעת לסנן מתוך עשרות פניות של אנשי מקצוע.
ניגע -כמובן- בתאורה מלאכותית ונלמד לנצל תאורה זמינה.
נעבור על ציוד המשמש לצילומים מסוג זה וננתח (עד הקרביים) מס' תמונות.
נחקור קצת (איך לא?) את הרגש והטאץ' הפסיכולוגי שבצילום אנשים בכלל וצילום אופנה בפרט.
נעבור על אחת הבעיות הנפוצות והקשות יותר - סינון תמונות עצמי וניצול המדיות הקיימות לשיווקם באופן יעיל.
כבר אמרתי שאני אוהב לעשות שת"פים? אז הנה, אני אומר לכם.. אני אוהב לעשות שת"פים כאשר הם מתקיימים מתוך חדוות היצירה ולשם העשייה בלבד. נבין את יכולות השת"פ לטובתינו ונדע איך לעשות זאת בהצלחה.
לאחר מכן הסטייליסטית ומעצבת האופנה המוכשרת לימור אלזמי תתן לנו הרצאה קצרה על עולם הסטיילינג ונקבל ממנה טיפים ששווה לזכור וליישם. כדאי להגיע עם מחברות וכלי כתיבה.
חלקה השני של הסדנא יהיה צילום מעשי בו תחוו אונליין הפקת אופנה ותראו כיצד היא מתנהלת. נלמד לצלם נכון, לשלוט באור שלנו, להעמיד את הדוגמנית והכי חשוב להוציא לפועל את הרעיונות שלנו כי אם לא הצלחנו - כל ההכנות לא שוות כלום.
בסדנה ישתתף צוות של אנשים מוכשרים מאוד!
על הסטיילינג תהיה, כאמור, לימור אלזמי שאת הבלוג שלה תוכלו לקרוא כאן!
על האיפור והשיער יעמוד האמן מאיר שריקי.
הדוגמנית שלנו תהיה דניאלה צ'צ'יק היפהפייה.
תודה ענקית ראויה לשמרית ישראל ולחן רייצ'ל סמדג'ה. 2 בנות מתוקות ומוכשרות שהגורל זיכה אותי להכיר בהן.. הן כמובן המארגנות הראשיות של האירוע הזה שאת כל הפרטים שלו תוכלו לראות כאן וכדי לדעת עליהן טיפה יותר תוכלו להכנס לפרופיל המשותף שלהן ולקבוצה המאוד פעילה שלהן.
אחרון אחרון חביב אני מודה לאיגי גורדון מסטודיו "IG" שהתחשב בהוצאות שלנו והסכים לתת לנו מחיר מיוחד כדי שאתם תוכלו ליהנות מסדנה מעניינת ומלמדת במקסימום רווחים ומינימום הוצאות. 
כמובן שאשמח לראות שם כל אחד ואחת מכם אך האירוע מוגבל ל-16 אנשים אז אם אתם בעניין כדאי למהר להירשם..
כל הפרטים וההרשמה כאן.
אז עד שנתראה - שתהיה לכם שבת טובה והשתדלו להשאר מעודכנים.

בטוב,
תומר אלמקייס.

4 תגובות:

  1. תומר אתה תותח אין עליך

    השבמחק
  2. תומר יקירי :)
    תודה רבה על הפירגון.
    אני מכורה על הפוסטים שלך תמשיך כך :)

    השבמחק